söndag 14 december 2008

Trött

Har varit uppe hela natten för J har mått skit dåligt
har kräkts mellan 18-02.30 ca allt är bara suddigt.

Trodde de var magsjuka men hon fick hemska
kramper i magen=(

Hon blev bara sämre och sämre så när jag ringde
sjukvårdsupp tyckte de att vi skulle komma in med
henne efter som hon har crohn, det blev ambulans
för hon kunde inte resa sig för kramperna.

Just nu ligger hon på sjukhuset och sover har fått
lite kramp medicin samt morfin för kramperna
hennes syster är med henne så jag får några
timmars sömn.

Tycker så synd om henne=(
Man kan bara sitta och se på när hon har så ont
och det gör så ont i en.

Nu håller vi alla våra tummar för att det inte
är magsjukan för då vet vi vad som väntar oss.

Nej nu ska jag sova en stund för att till morgonen
åka till sjukhuset igen.

GoNatt

1 kommentar:

Mamma Dee sa...

Hej Lotta! Glömmer ju bort att du har en blogg =( Ser att J är dålig =( usch jag vet hur det är med magen =( Inte kul alls!! Hoppas verkligen hon blir bättre! Hälsa till henne från mig! Hoppas ni hade en trevlig nyår! Vore så kul o ta en fika nån dag? Jag börjar plugga den 12 vi kanske kan ses innan dess? Kramisar o Gott Nytt År!!!!Tack för julkortet!! Kram Zandra